Wednesday, November 17, 2010

Hari Raya Aidil Adha

17 november 2010

tarikh ni menjadi sejarah dalam hidup aku kerana buat pertama kalinya aku berjauhan dari keluarga dan menyambut AidilAdha tanpa keluarga tersayang.
namun aku jadikan ini sebagai satu pelajaran buat diri aku untuk lebih matang dan pandai berdikari.
sesungguhnya sangat2 rindu ngan Abah, Umie,Angah, Achik,Kakak dan Adik..

Tapi hari raya ni jadi gembira dan seronok sebab aku meraikannya bersama2 dengan sahabat2 yg sama2 berjuang di Penang..
aku berhari raya bersama

1) Farid
2) Tuan Idruss
3) Azuwan
4) Fahdlul
5) Zaki
6) Ariff
7) faiz

Terima kasih kepada kak Lia kerana sudi menjemput kami ke rumah mereka dan terima kasi kepada mak angkat aku di Kg Matahari Naik kerana sudi menerima kehadiran kami..


5 comments:

Khairi Nairfan said...

tuan keje?
ambik skp ek? (skp ke? dh tak ingat dah nama tu)

ikanulat said...

owh. tuan amek skp?

SENGALICIOUS [KAMI] said...

yup farah n udin..tuan ambik SKP..saje je nak habiskan cuti ngan kawan2 kat penang ni then nak timba sedikit sebanyak pengalaman..heheehe

Khairi Nairfan said...

wah DIORANG pun ambik skp gak o_O
nanti kem salam kat diorang ek ^_^

SENGALICIOUS [KAMI] said...

xlah..diorang keje kat tempat lain..tuan sorang je ambik skp...