Friday, November 12, 2010

...3.15...

sedar x sedar aku da kenal diorang hampir 1 1/2 tahun dah
da macam2 yang aku lalui bersama diorang..banyak pengalaman suka dan duka yg aku lalui dengan diorang.
diorang adalah kelopak hati aku..
aku xtau kenapa hati aku akan sedih ble terpikir yang kami akan berpisah jugak nnti..
terus terang aku cakap,aku rasa senang ble mereka ada dengan aku..

shafiq, apul,syam.apis,M.

tuan nak korg tau yg tuan sayang korang,
sangat2 sayang korang.walaupun mungkin sekarang kita xde banyak masa bersama mcm masa kat bilik 3.15 dulu, tapi kte masih lagi ambik berat ttg masing2 kan??




Shafiq Nasaruddin

shafiq,lepas ni kte mungkin da susah nak jumpa kan??.shafiq mesti busy ngan praktikal. Terima Kasih shafiq sebab selama ini shafiq banyak tolong org.org jugak nak mintak maaf sebab org selalu buat shafiq terasa hati.sebenarnya org xde niat nak buat mcm tu. Shafiq terima kasih sebab selama ni shafiq jadi seorang sahabat yg sangat dekat dengan org.shafiq slalu ada masa org perlukan bahu untuk bersandar.. org harap shafiq sentiasa happy... org harap persahabatan kte xkan putus setakat ni shj..








Azraful Azman..

apul.terima kasih sebab apul sangat baik ngan tuan. Apul bnyak bantu tuan.apul banyak bg nasihat kat tuan. Tuan suka ble tengok apul tersenyum sebab tuan tau ble apul senyum sememangnya senyuman tu ikhlas. tuan xtau nak cakap ape poi.sebab apoi terlalu baik ngan tuan.












Hisyam Azli

syam..x sangka kan kte akan jadi serapat ni..syam pun selalu tlg org..org xtau la syam,tapi org sangat selesa utuk kongsi masalah org ngn syam..kte dah janji nak grad same2 kan.??? cara syam banyak mengajar org secara x langsung.org jgk nak mintak maaf ngan syam klu selama ni syam ada terasa hati ngan org...org harap persahabatan kte akan kekal sampai bila2..










Hafiz Zaki

org sayang apis..
kte da lame x lepak same2 kan??ermm...apis pun da ada kehidupan sendiri kan..terima kasih apis sebab sudi pinjamkan telinga utk dengar setiap luahan org.org ingat lagi masa apis buat "lakonan" nak g Fast track tu..
masa tu sangat sdey apis tau.nak tau sebab ape??
sebab hubungan kte da macm adik beradik,org x dapat bayangkan klu apis betul2 pg masa tu.tp sekarang semua da lain.tapi kte kena terima ketentuan kan apis.?? walaupun sekarang apis da jrg jumpa org.tapi org tetap nak apis tau yg org sentiasa sayang apis....








Izham Zulkifli

M. semester ni kte da jarang jumpa kan..tapi xpe la M,org cuma harap M x ulangi kesilapan yg M pernah buat dulu. M mesti ingat kan ape yg kte da luahkan masa main "True or Dare" malam tu..hehe..M, pape pun buat yg terbaik k..org sayang M..





xtau knpe malam ni tetiba rasa rindu sangat dengan mereka2 ni...





3 comments:

Apis said...

Tuan....

:)

Kisah dari diri said...

terima kasih tuan

SENGALICIOUS [KAMI] said...

tuan mmg maksudkannya apis....
sama2 apoi..
tuan sayang sangat kat korang...