Saturday, November 6, 2010

" Dia "

aiiiii [sigh]
mengenali "dia" secara kebetulan memberi aku satu ruang untuk aku rasa sangat bahagia dan gembira.
walaupun aku dan "dia" jarang2 bertemu tapi bila bertemu aku rasa sangat hepi..
mungkin "dia" ada perangai yang sedikit pelik tapi kadang2 "peliknya" tu ada jugak gunanya..hehehe
xtau knpe tiba2 aku teringat kat "dia" malam ni.
mungkin sebab da lame x jumpa atau sebab aku rindu ngan lawak "bodoh" yang kadang2 buat aku gelak sorang2..
pape pun aku mmg sayang "dia" ....





4 comments:

Unknown said...

HAAAAAAAAAA~
Udin tahu~~~~~~
A***** kan~~~~~~ :P
waaaaaaahhhhhh~~~~~ :D

p/s: Haha, tuan tuan. Perkataan 'Dia' tu tuan mengingatkan udin kat Penang ar. Ada story kat sebalik perkataan 'Dia' tu. ^_^
Owh rindu sama penang

Tuan Izram said...

pandai je udin...
sape "dia" tu biarlah jadi rahsia hati tuan..hehehe..
dar rindu penang datang la penang..hahaha

Unknown said...

Haha nak udin datang sini sponsor minyak ngan tol :D
tapi nanti untuk reunion ikram InsyaAllah udin datang

Tuan Izram said...

erm...bagus la tu..boleh la kte gembira2 ngan family IKRAM..lgpun Family IKRAM da lame x kuar ramai2 mcm dulu....