Wednesday, April 24, 2013

Cuti - Cuti Penang Midterm Break..=)

Wehuuu...

Cuti ni x balik kelantan sebab nak balik utk PRU 13 nanti..
So berjalan2 la kami di penang..

Lots of memories..walaupun hanya kami ber6 tapi cukup seronok..
Kepada "awak"..maaf sebab x ajak..sape sruh balik balik..hahaha

Seharian berjimba membuat aku x terasa kehilangan sesiapa..benar kata pepatah..."yang patah akan tumbuh,yang hilang akan berganti"..aku syukur sgt sebab dapat kawan2 yg faham aku..tapi yg tumbuh tu pasti x sama dgn yang patah..

P/s : saya akan sayang awak sampai ble2 walaupun awak bukan milik saya..dan kawan2 sy ni akan jadi kekuatan sy untuk terus kuat..=)

2 comments:

brother selasih said...

itu nikmat, bila manusia diciptakan untuk saling bergantungan...

#mayAllahbless~

Tuan Izram said...

terima kasih brother selasih