Tuesday, August 14, 2012

25 Ramadhan 1433 H

hari ni dah hari ke 25 kita berpuasa..

Sebenarnya saat ni aku tgh "stalker" post lame2 blog kawan2 aku...

tetiba aku rasa syahdu dan seba bila baca post dari Azraful Azman dan dari blog hafiz zaki..
dua post yang ditujukan untuk aku...

Aku sangat menghargai kehadiran mereka dalam hidup aku...

aku rindu kenangan dengan Apoi..Hisyam..Shafiq..Hafiz..

Kenangan 3.15 akan aku kenang sampai bila2 walaupun mereka dah xde dekat dengan aku dah...

walaupun mereka jauh dari aku sekarang..aku tetap akan SAYANG mereka sampai bila2..
dan aku harap mereka pun sama...:-)




....Best Friend Forever...

2 comments:

farah comei :p said...

Tuan kena tau yang apiz mmg syg sgt kat tuan.. Biar jauh dari kawan baik pun tp jgn putus doakan yang terbaik untuk satu sama lain.

Sebab kawan yang baik dan boleh terima kita sepenuhnya, susah sgt nak cari.

Macam m.hafiz.m.zaki :-)

Tuan Izram said...

tuan tau mereka syg kat tuan..dan tuan pun sayang kat mereka...friend till jannah..